Grin3

Pisanie
email

7 błędów projektowych, które sprawiają, że czytelnicy trapią e-maile

To serce, aby myśleć, że ludzie robią zaskakujące sądy o tym, czy czytać wiadomości e-mail na podstawie szybkiego spojrzenia.

Ale oni są. Ty też jesteś! Oto jak posortujemy się w naszych skrzynkach odbiorczych:

· Wybieramy wiadomość e-mail

· Dajemy to dwa sekundy

· Zdecydujemy, czy warto nasz czas

· Jeśli tak jest, zachowujemy ją i czytamy

· Jeśli tak nie jest, wciśnij klawisz Delete i wyślij e-maila do kosza

Jak można wyłączyć e-mail z kosza? Sekret podąża za najlepszymi praktykami w zakresie tworzenia poczty e-mail.

Przyjrzyjmy się siedmiu typowym błędom projektowym, które otrzymują e-maile w kosmosie i zaoferuję więcej niż siedem rozwiązań, które pomogą Ci przeczytać kolejny e-mail.

email

1. Zapomnieć czekać

Twoje e-maile powinny zawierać natychmiastowy rozpoznawalny, spójny obraz nagłówka. Z czasem obraz nagłówka będzie powiązany z udostępnianymi przez Ciebie wysokiej jakości informacjami.

Idealnie, ten nagłówek wiadomości e-mail powinien odnosić się do działalności lub produktu, który czytelnik zapisał się, aby dowiedzieć się więcej. Jeśli więc jesteś groomerem dla psów i masz specjalny biuletyn emailowy tylko dla właścicieli pudel, nagłówek powinien zidentyfikować informacje, które podzielić się, i spojrzeć wizualnie na całą markę groomerzy.

2. Czcionki trudne do odczytania

Głównym celem biuletynu e-mail jest komunikowanie się, i – oczywiście – co się dzieje za pomocą słów. Ale co, jeśli słowa są trudne do przeczytania?

Pamiętaj, aby uniknąć tych dwóch błędów:

Używanie czcionek zbyt małych. Jest to szczególnie ważne, jeśli niektórzy czytelnicy mają 50 lat i mogą mieć problemy ze wzrokiem. Z tak wielu e-maili wyświetlanych na smartfonach warto rozbudować czcionki.

Używanie zbyt wielu czcionek. Łączenie zbyt wielu różnych czcionek sprawia, że Twój e-mail wygląda niechlujnie. Sprecyzuj ją nie więcej niż dwie czcionki i po prostu użyj kursywy i odważnych odważników, aby dodać różnorodność.

Dowiedz się więcej na temat korzystania z czcionek.

email

3. Katastrofy kolorów

Aby Twój e-mail wyglądał profesjonalnie i zachęcająco, musisz opanować kolor. Największe błędy kolorystyczne to:

Kolor Garish. Trzymaj się z daleka od kolorów, które są zbyt jasne lub fluorescencyjne. Wytnij je, by nie konkurować ze słowami.

Zbyt wiele kolorów. Użyj palety kolorów z dwoma dominującymi kolorami i odcień resztą, aby Twoje wiadomości wyglądały spójnie.

Lekki tekst na ciemnym podłożu. Najbardziej czytelną kombinacją jest ciemny tekst na lekkim podłożu, więc trzymaj się tego, ile tylko jest to możliwe.

4. Zmieszane informacje

Twoje e-maile mogą wyglądać bardziej zachęcająco, unikając problemów z formatowaniem:

Brak hierarchii informacji. Kiedy czytelnik spojrzy na Twój e-mail, powinni natychmiast wiedzieć, które informacje są najważniejsze, co powinni spojrzeć na następną i co najmniej ważne. Uczyń to oczywistym używając większego, wyraźniejszego i wyraźniejszego nagłówka głównego. Podpowiedź jest mniejsza i mniej widoczna. Udzielaj najmniejszych i najmniej istotnych informacji prawnych, ogłoszeń i „sprzątaniu”.

Wielkie ściany tekstu. Aby ułatwić skanowanie wiadomości, użyj wiele podpozycji. Napisz krótkie akapity, dzieląc tekst na łatwo strawne kawałki.

5. Niesamowite obrazy

Nie ma nic, co mówi „amator zaprojektował ten e-mail”, jak taniej o clipart. Unikaj kiepskich obrazów i „stock photography”, że wygląda i fałszywych.

Pamiętaj, że ludzie chcą robić interesy z prawdziwymi ludźmi, więc używaj własnych zdjęć lub fotografii o wysokiej jakości i wyglądających naturalnie.

email

6. Nie ma podstaw, aby stanąć na

Czasami przewidywalność jest dobrą rzeczą. Dzięki Twoim informacjom kontaktowym, misji firmy, zalecane darmowe gry hazardowe oraz profilów społeczności społecznościowych w jednolitym obszarze stopki u podstawy Twoich e-maili wyglądają profesjonalnie. Ułatwia też czytelnikom pozostawanie w kontakcie ze sobą poza ich skrzynkami odbiorczymi.

7. Zbyt częste zmiany

Chcesz zmodyfikować szablon wiadomości e-mail po przeczytaniu tego artykułu i to świetnie. Zachęcam cię do ulepszenia!

Gdy masz to wyglądać dobrze, choć, oprzeć się chęć zmiany. Jednym ze sposobów na wyrzucenie e-maili z kosza jest wybór wyglądu i przyklejenie go na chwilę, aby ludzie rozpoznać, kim jest e-mail.

Spraw, aby Twoje „konta”

Wykonaj teraz kroki, aby Twoje e-maile były jasne i czytelne. Skorzystaj z tych wskazówek, aby stworzyć rozpoznawalne wrażenia marki przy każdej wysyłanej wiadomości. To najlepszy sposób na zapewnienie, że wielkie informacje, które dzielisz, nie kończą się na wirtualnej kosza na śmieci.