Grin3

Pisanie

Firma marketingu społecznościowego – użyj fałszywych i czytelnych czcionek, aby zwiększyć użyteczność witryny

Znajdziesz kilka czynników mających wpływ na użyteczność strony internetowej. Aby wygenerować witryny widoczne dla użytkowników, właściciele witryn internetowych powinni korzystać z atrakcyjnego wzornictwa i stylu oraz funkcjonalnego materiału. Używanie czcionek jest jednym ze zmiennymi, które narysują lub odwrócą czytelników z siecią internetową. Dobre czcionki są istotne ze względu na to, że ma wpływ na szybkość, w jakiej ludzie mogą zbadać zawartość materiału istniejącego na ekranie komputera.

Czcionki są wykorzystywane do tworzenia większości części strony internetowej, na przykład pasków nawigacyjnych, przycisków, łączy wstecznych i menu. Jest to treść tekstowa, która może najbardziej wyrazić treścią strony internetowej witryny.

Obecnie czcionki, które mogą być powszechnie wykorzystywane w internecie to: Instances New Roman, czcionka serif, a także czcionka Arial, sans serif. Kluczową krawędzią czcionek serifowych jest to, że w codziennych wiadomościach jest to dodatkowe wygodne rozważanie, ponieważ serify pomagają zindywidualizować każdy list. Mówiąc to, ta krawędź może być bezużyteczna, jeśli czcionki są wyświetlane na ekranach laptopa, ponieważ aspekty zawierające rozdzielczość wyświetlacza mogą mieć wpływ na jasność tekstów.

W jaki sposób czcionki wpływają na całkowitą użyteczność i czytelność strony internetowej?

Poznasz dwa główne typy czcionek:

  1. Serif

Są to czcionki, które zawierają małe dodatki w górnej części i zmniejszają część listu. Przykładami są Times New Roman, Century, Bookman i Courier. Są to obszary wyboru stosowane w odniesieniu do znacznych ilości tekstu.

  1. Sans-serif

Te czcionki mają tylko główne linie skoku i mają prostszy warunek. Przykładami tych czcionek są Futura, Helvetica i Arial. Są to zazwyczaj używane w małych frazach.

Styl czcionki dotyczy użycia czynników, takich jak kursywa, podkreślenie i boldfaces, aby zapewnić większy nacisk na zawartość witryny. Naprawdę nie zaleca się wykorzystywania podkreślenia na stronach internetowych, biorąc pod uwagę, że większość użytkowników jest przyzwyczajona do powiązania podkładów z linkami. Boldfaces powinny być wykorzystywane w bardzo strategiczny sposób. Nadmierna ilość używania boldfaces może zakłócić treść, ponieważ są one naprawdę widoczne. Biorąc pod uwagę kursywa nie są niewiarygodnie czytelne dla wyświetlacza, muszą być wykorzystywane rzadko, po to, aby położyć nacisk i definicję na frazy.

Unikaj pracy z absolutnymi rozmiarami czcionki. Założenie firmy może więc utrudnić klientom możliwość zmodyfikowania rozmiarów z tekstu, aby pomagać im w specyfice urządzeń wyświetlających, które używają. Proponuje się, aby użytkownicy manipulowali rozmiarem Twoich tekstów, w szczególności jeśli jeden z programów ma na celu szybkie utrzymanie stron internetowych.

Decyzja o odcieniach czcionek powinna być wykonana z należytą troską, musi zmaksymalizować czytelność z tekstu w rozróżnieniu na tle strony internetowej, przy jednoczesnym odróżnieniu od kolorów używanych dla linków przychodzących. W przypadku lekkich tła szczególna potrzeba używać czcionek czarnych, ciemnych niedoświadczonych, ciemnobrązowych i ciemnobłękitnych. Gdy tło jest ciemne, należy zastosować czcionki w kolorze białym, jasnozielonym i pomarańczowym. Jeśli jest prawdopodobne, użyj tylko jednej konkretnej lub dwóch kolorów czcionki na stronie internetowej, z wyłączeniem kolorów dla stron wstecznych.

Znajdziesz zdjęcia podobne do czcionek. Zapobiegaj ich zatrudnieniom. Poznasz liczne przyczyny, dla których nie należy wykorzystywać zdjęć .jpg lub .gif, aby uzyskać określone wyniki. Po pierwsze, zdjęcia zazwyczaj wymagają dłuższego czasu na pobranie, a gdy się pojawi, jakość nie jest dokładnie taka sama, ponieważ tekst opracowany przez przeglądarki. 2 Zazwyczaj zazwyczaj trudność polega na zmianie rozmiaru fotografii. 3Rd obrazy te nie mogą zostać rozpoznane przez dźwięk przeglądarek z obsługą głosu.

Naprawdę mówi się, że czcionki Sans serif muszą być użyte do regularnych i wiodących autorów projektów stron internetowych, w szczególności Arial, a także Verdana. Zaleca się stosowanie podobnej czcionki za pośrednictwem strony internetowej, ale rozmiary nagłówków mogą być dodatkowe, a podpozycje można pisać pogrubioną czcionką, aby zapobiec monotonii. Ponownie, lepiej jest przedstawić ludziom zdolność do zarządzania pomiarem z tekstów, ponieważ niektóre z Twoich klientów mogłyby być wzrokowe.

Niektóre badania wykazują, że czcionki, które mogą być bardziej niż 10-stopniowe, uzyskują mniejszą odpowiedź od użytkowników. Bardzo dobrze jest pracować z czcionkami, które mogą mieć co najmniej 12 lub 14 pozycji w rozmiarach, jeśli chodzi o osoby powyżej 65 roku życia.

Wysoka jakość właściwie zaprojektowanego serwisu sieciowego polega na tym, że mogą być dostępne i używane przez osoby z różnych środowisk. Strony internetowe naprawdę powinny być opracowywane, aby pasowały do ​​każdego, kto mógłby je sprawdzić.

Szukasz agencji mediów społecznych? Dowiedz się więcej o Social Blurb Media, pełnym serwisie społecznościowym firmy zajmującej się marketingiem społecznościowym, pomagającym połączyć klientów z nowymi klientami w celu uzyskania najbardziej efektywnych dostępnych zasobów.